حریف ایران‌ تست دوپینگ‌ داد

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:48
بازیکنان تیم ملی مصر که در اردوی آماده‌سازی جام جهانی حضور دارند، روز گذشته تحت آزمایش کنترل دوپینگ قرار گرفتند.

به گزارش ورزش سه، بر اساس اعلام رسانه‌های مصری، اردوی تیم ملی مصر روز گذشته میزبان هیأتی از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بوده که برای انجام آزمایش‌های مربوط به دوپینگ در محل اردو حاضر شده بودند؛ اقدامی که طبق روال معمول برای تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی انجام می‌شود.

هیئت اعزامی فیفا در این مرحله ۱۲ بازیکن تیم ملی مصر را به‌صورت تصادفی انتخاب کرد تا در فرآیند نمونه‌گیری شرکت کنند. این آزمایش‌ها با همکاری کامل مسئولان تیم ملی مصر و بازیکنان انجام شد.

اردوی تیم ملی مصر از روز پنج‌شنبه در مرکز تیم‌های ملی آغاز شده و این تیم در ادامه برنامه آماده‌سازی خود، روز ۲۸ می در دیداری دوستانه به مصاف روسیه خواهد رفت و سپس ۳۰ می راهی اوهایوی آمریکا می‌شود تا روز ۶ ژوئن برابر برزیل قرار بگیرد.

در این مرحله از اردو، ۲۲ بازیکن حضور دارند که شامل محمد الشناوی، مصطفی شوبیر، مهدی سلیمان، محمد علاء، محمد هانی، طارق علاء، محمد عبدالمنعم، حمدی فتحی، یاسر ابراهیم، حسام عبدالمجید، کریم حافظ، احمد فتوح، مروان عطیه، مهند لاشین، نبیل عماد، محمود صابر، احمد سید زیزو، امام عاشور، مصطفی زیکو، ابراهیم عادل، محمود حسن ترزگه و آقطای عبدالله هستند.

لازم به ذکر است مصر در گروه هفتم این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های بلژیک، ایران و نیوزیلند هم‌گروه است و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.