شناسایی و انهدام یک شبکه آموزش دیده در فارس توسط اداره اطلاعات

خبرآنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:11
سازمان اطلاعات استان فارس از شناسایی و متلاشی کردن یک شبکه آموزش دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی اداره کل اطلاعات فارس از شناسایی و متلاشی شدن یک شبکه آموزش دیده متشکل از عناصر آشوبگر و تروریستی در این استان خبر داد.

بنابر روایت فارس، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با همت و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات فارس یک شبکه آموزش دیده متشکل از عناصر آشوبگر و تروریستی که تحت پشتیبانی گروهک‌های معاند خارجی فعالیت می‌کرد پیش از هرگونه اقدام تروریستی در استان فارس شناسایی و متلاشی شد.

در این عملیات ۱۵ نفر از اعضای این شبکه آموزش دیده که در اغتشاشات گذشته نیز فعال بودند شناسایی و دستگیر شدند.

این افراد در قالب ۲ هسته سازمان یافته و در ارتباط با گروهک نوپدید تروریستی فعالیت داشتند و در ایام جنگ رمضان به قصد برهم زدن امنیت و حمایت از رژیم صهیونیستی نقشه توطئه و ترور جمعی از شهروندان را طراحی کرده بودند.

در جریان عملیات دستگیری و بازرسی صورت گرفته از این افراد مقادیری سلاح مهمات، ابزارهای خرابکاری برای هدف قرار دادن اماکن دولتی و تجمعات مردمی کشف و ضبط گردید که نشان از عمق توطئه این شبکه برای ایجاد ناامنی گسترده دارد. از جمله موارد مکشوفه می‌توان به ۵قبضه سلاح، ۶۱ فشنگ جنگی، ۵ دستگاه استارلینک اشاره کرد.

به عموم هموطنان اطمینان داده می شود که سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری کامل و اشراف اطلاعاتی هرگونه تحرک مزدوران را با قاطعیت در نطفه خنثی کرده و اجازه نخواهد داد آرامش عمومی دستخوش نقشه های تروریستی دشمنان گردد.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.