واگذاری اختیارات مدیریت انرژی به استان‌ها کلید خورد

رکنا شنبه 02 خرداد 1405 - 21:57
رکنا: رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی از طرح جدید دولت برای تمرکززدایی و واگذاری مدیریت مصرف بنزین و گاز به استانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش رکنا، اسماعیل سقاب اصفهانی با اشاره به ساختار کنونی مصرف انرژی و ناترازی شدید سوخت در کشور، از طرح جدید دولت برای تمرکززدایی و واگذاری مدیریت مصرف بنزین و گاز به استانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخش خصوصی خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه ایران در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی و زیرساختی قرار دارد، وضعیت کنونی ناترازی را تاوان سال‌ها تصمیم‌گیری بدون پشتوانه کارشناسی دانست و گفت: تداوم روند فعلی و هدررفت منابع دیگر امکان‌پذیر نیست و مسئولان باید بین اصلاحات ساختاری یا ادامه این وضعیت فاجعه‌بار، دست به انتخابی سخت بزنند

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.