ایران جنایات رژیم صهیونیستی علیه لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 20:28
جمهوری اسلامی ایران، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان طی چند روز اخیر، که منجر به شهید و مجروح‌شدن ده‌ها نفر از جمله چند امدادگر و یک خبرنگار و عکاس لبنانی -احمد حریری- و تخریب گسترده زیرساخت‌های این کشور شده است، را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به نقض‌ مستمر حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی لبنان و شهادت بیش از سه هزار نفر و مجروح شدن بیش از 9 هزار نفر در حملات تروریستی رژیم اشغالگر علیه لبنان طی 3 ماه اخیر، بی‌تفاوتی و بی‌عملی شورای امنیت سازمان ملل متحد در قبال این جنایات را شرم‌آور دانست و بر ضرورت اقدام عاجل جهان اسلام، خصوصا از طریق سازمان همکاری اسلامی، برای توقف اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

بقائی با تمجید از صبر و مقاومت مردم لبنان در برابر تجاوز و اشغالگری رژیم صهیونیستی، به خانواده‌های شهدا و مردم و دولت لبنان تسلیت گفت و بر همبستگی کامل جمهوری اسلامی ایران با لبنان در مسیر دفاع از حاکمیت و استقلال لبنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.