لوکاس پودولسکی رسماً بازنشسته شد

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 08:33
لوکاس پودولسکی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد و همزمان به یکی از مالکان باشگاه لهستانی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکاس پودولسکی با اعلام باشگاه گورنیک زابژه بازنشستگی خود را از فوتبال حرفه‌ای اعلام کرد. این باشگاه همچنین تأیید کرد که این مهاجم 40 ساله به یکی از مالکان آن تبدیل شده است.

آخرین بازی پودولسکی به‌ عنوان بازیکن در هفته مسابقات لیگ لهستان برابر رادومیاک خواهد بود.

این مهاجم در طول دوران حرفه‌ای خود 130 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان انجام داد و 49 گل به ثمر رساند. او با تیم ملی، جام جهانی و مدال‌های نقره و برنز مسابقات قهرمانی اروپا را به دست آورد.

پودولسکی در سطح باشگاهی برای بایرن مونیخ، آرسنال، کلن، گالاتاسرای، ویسل کوبه، اینتر و آنتالیااسپور بازی کرد. او در طول دوران حرفه‌ای خود قهرمانی آلمان و همچنین جام‌های ملی آلمان، انگلیس، ترکیه، ژاپن و لهستان را به دست آورد.

 

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.