دنیای اقتصاد: علی یزدیخواه، نماینده مجلس ضمن بیان اینکه اینترنت فعلا بازگشایی نمیشود توضیح داده است که «با قطع اینترنت، کسبوکارهای مردم از جهت ارتباطات بانکی، خرید و فروش و بسیاری از سایتها همچنان در حال خدمترسانی هستند و مردم مشکل عمدهای ندارند» و ادامه داده است که آن دسته از افرادی که مسوولان احساس کردهاند نیاز به دسترسی به اینترنت بینالملل دارند این امتیاز را دریافت کردهاند: «آن اقشاری که احساس کردیم نیاز به دسترسی به اینترنت بینالملل دارند، مانند شرکتهایی که در حوزه صادرات و واردات هستند یا موسسات علمی و پژوهشی یا افرادی که برای تبادلات مالی یا مقاله و امثالهم در حوزههای دانشگاهی، تحقیقاتی و اصناف مایل به اتصال بودند و هر گروهی که نیاز داشتند، برای آنها دسترسی اینترنت باز شد.» به گزارش سیتنا، او معتقد است «تقریبا بیش از ۹۰ درصد نیازها و احتیاجات مردم در فضای فعلی برآورده میشود و اگر اقشاری هستند که دچار مشکلاند، قابلیت پیگیری وجود دارد.»
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.