رقابتهای انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان «یادواره شهدای میناب» جهت حضور در بازیهای آسیایی ناگویا به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این رقابتها با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر تیم ملی بانوان جهت حضور در بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ برگزار میشود و ملیپوشان دعوتشده از استانهای مختلف کشور در این مسابقات به یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
بر این اساس، رومینا تاجیک، پریا اسکندری، ساره امینیان، فردوس فروغی و زهرا رباطی از تهران، فاطمه احمدزاده و آیدا عنایتی از خراسان رضوی، سیده آیسان شوریده ضیابری و ثنا حسنلوفرد از زنجان و آیسان زارعی از آذربایجان شرقی در این رقابتها حضور دارند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.