وزیر کشور پاکستان با همتای سعودی اش تلفنی گفت و گو کرد

فرارو جمعه 01 خرداد 1405 - 20:32
وزیر کشور پاکستان که هم اکنون در تهران بسر می برد با همتای عربستانی خود گفت وگوی تلفنی انجام داد.‌

روابط عمومی وزارت کشور پاکستان دقایقی قبل با استناد به پیام کوتاه وزرات کشور عربستان سعودی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: سید محسن نقوی امروز با عبدالعزیز بن سعود رایزنی تلفنی انجام داد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه کوتاه آمده است که وزرای کشور پاکستان و عربستان جنبه‌های مختلف همکاری و هماهنگی بین دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

محسن نقوی که از روز چهارشنبه در سفر رسمی به ایران در تهران حضور دارد، با مقام‌های عالی‌رتبه کشورمان از جمله رئیس جمهوری، وزیران امور خارجه و کشور دیدار کرده است.

این دومین سفر وزیر کشور پاکستان به ایران طی یک هفته گذشته محسوب می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.