رئیس شورای عالی سیاسی یمن: هرگونه تجاوز جدید آمریکا یا اسرائیل با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد

عصر ایران جمعه 01 خرداد 1405 - 18:46
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در بخش دیگری از سخنان خود، رویکرد منطقه «سومالی‌لند» در مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را «خطایی بزرگ و خطرناک» دانست که پیامدهای آن، امنیت یمن و کل منطقه را دربر خواهد گرفت.
 «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با هشدار نسبت به هرگونه «تجاوز جدید آمریکایی یا صهیونیستی» علیه یمن یا منطقه، تأکید کرد که هر نوع تنش‌آفرینی احتمالی با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شهاب نیوز، المشاط با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی-آمریکایی دیگر پروژه «اسرائیل بزرگ» را پنهان نمی‌کند، افزود: جنگ علیه ایران با هدف از میان برداشتن «بزرگ‌ترین مانع» در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی در منطقه صورت می‌گیرد.
 
وی همچنین نسبت به تداوم «تجاوزات علیه دو ملت فلسطین و لبنان» هشدار داد و از دولت‌های عربی و اسلامی خواست تا به جای اکتفا به صدور بیانیه‌های محکومیت، گام‌های عملی و ملموسی را برای توقف جنایات صهیونیست‌ها بردارند.
 
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در بخش دیگری از سخنان خود، رویکرد منطقه «سومالی‌لند» در مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را «خطایی بزرگ و خطرناک» دانست که پیامدهای آن، امنیت یمن و کل منطقه را دربر خواهد گرفت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.