کاهش مصرف بنزین با اصلاح آئین نامه اسقاط خودرو‌های فرسوده

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 18:07
رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل و اسقاط خودرو‌های فرسوده وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اسقاط ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده طی دوسال اخیر باعث صرفه جویی یک و نیم میلیارد لیتر سوخت در کشور شد.

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت و معدن خبرگزاری صدا و سیما؛ نایب رئیس انجمن مراکز اسقاط خودرو‌های فرسوده می‌گوید: اصلاح آئین نامه اسقاط می‌تواند باعث از رده خارج شدن تعداد بیشتری از خودرو‌های فرسوده در کشور شود.

' + '' + '' + '' + '' + ''; const skipForwardButton = player562836.controlBar.addChild('SkipForwardButton', {}); skipForwardButton.addClass('vjs-custom-skip-button'); skipForwardButton.el().innerHTML = '
10
' + '' + '' + '' + '' + ''; const fullScreenBtn = player562836.controlBar.fullscreenToggle.el(); player562836.controlBar.el().insertBefore(skipBackButton.el(), fullScreenBtn); player562836.controlBar.el().insertBefore(skipForwardButton.el(), fullScreenBtn); }); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player562836.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/56213871',{},function (data) {}); }));

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.