
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست وزیر بهداشت با تعدادی از نخبگان و پزشکان ایرانی مقیم سوئیس، ابتدا هر یک از پزشکان به ارائه سوابق حرفهای و همچنین دغدغهها نسبت به موضوعات حوزه بهداشت و درمان کشورمان پرداختند و پیشنهادهایی نیز در این خصوص مطرح کردند.
در ادامه، دکتر ظفرقندی ضمن اشاره به ظرفیتهای کشورمان در حوزه بهداشت و درمان تاکید کردند که با وجود تمامی چالشهای ناشی از تحریم ها، تلاشهای موثری در جهت افزایش ظرفیت تولید دارو در داخل و کاهش هزینههای تامین دارو برای بیماران نیازمند صورت گرفته است.
وزیر بهداشت کشورمان و هیات همراه، ضمن قدردانی از ارائه توضیحات و بیان دیدگاهها از سوی پزشکان حاضر در این ملاقات، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری، تعامل و استفاده از ظرفیتهای ایرانیان مقیم خارج کشور اعلام کردند.