تصمیم شرکت توزیع برق تهران برای بسیار پرمصرف‌ها

اقتصادنیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:42
اقتصادنیوز: به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران، مشترکان بسیار پرمصرف برق در شهر تهران از ابتدای خردادماه با اعمال محدودیت در مصرف برق از طریق سامانه های هوشمند و پایش های میدانی مواجه خواهند شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، با بیان این که بیش از ۷۰ درصد تهرانی ها الگوی مصرف برق را رعایت می کنند از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در اجرای طرحهای مدیریت مصرف برق، قدردانی کرد.

وی گفت: با یادآوری این که در فصل گرما میزان مصرف برق به دلیل استفاده از سامانه های سرمایشی افزایش قابل ملاحظه ای دارد حفظ پایداری شبکه برق را وابسته به همراهی و همکاری شهروندان دانست و تصریح کرد: در راستای حفظ عدالت در فرآیند توزیع انرژی، مشترکان بسیار پرمصرف برق در شهر تهران از ابتدای خردادماه با اعمال محدودیت در مصرف برق از طریق سامانه های هوشمند و پایش های میدانی مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: همچنین با بیان نقش ۱۲ درصدی مشترکان اداری در مصرف برق پایتخت از آغاز اجرای طرح پایش لحظه ی مصرف برق ادارات به منظور اطمینان از اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری خبر داد و گفت: ادارات در صورت عدم رعایت ابلاغیه هیات وزیران با قطع برق مواجه خواهند شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.