صادرات چای آزاد شد

عصر ایران سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:21
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت صادرات چای به صورت مشروط مجاز شد.

موافقت با صادرات چای به صورت مجاز مشروط از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران به گمرک ایران ابلاغ شد.

به گزارش مهر، در ابلاغیه دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران به گمرک ایران آمده است؛ به‌پیوست تصویر نامه سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در تاریخ ٢٣ اردیبهشت ١٤٠٥ در خصوص اعلام موافقت با صادرات چای به‌صورت مجاز مشروط ارسال و به آگاهی می‌رساند؛ صادرات چای به صورت مجاز مشروط بلامانع است و مشمول محدودیت صادراتی موضوع نامه شماره ٧٣٦٥٥٩١ در تاریخ ١٣ اسفند ١٤٠٤ نیست.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.