
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان دیدار سید میلاد تقوی با سید جواد حسینی رئیس سازمان بهزیستی کشور، با توجه به فعالیتهای گسترده فدراسیون والیبال در حوزه مسئولیت اجتماعی و نقش تاثیرگذار جامعه ورزش در ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سفیر سازمان بهزیستی کشور معرفی شد.
در متن حکم سید جواد حسینی آمده است:
«با عنایت به سوابق درخشان جنابعالی در عرصه ورزش کشور، نقش موثر در ترویج فرهنگ سلامت و نشاط اجتماعی و جایگاه ملی و مردمی شما در میان نسلهای مختلف ورزشکاران و جوانان، بدین وسیله به عنوان سفیر سازمان بهزیستی کشور در بخش مسئولیت اجتماعی منصوب میگردید.»
رئیس سازمان بهزیستی کشور در این حکم، بر استفاده از ظرفیت گسترده جامعه ورزش و چهرههای ملی برای ترویج مفاهیم سلامت، تقویت فرصتهای برابر، حمایت از اقشار نیازمند و توسعه فرهنگ «ورزش برای همه» تاکید کرده است.
همچنین در این دیدار، بر نقش ورزش در ارتقای کیفیت زندگی سالمندان، افراد دارای معلولیت و خانوادههای ایرانی تاکید و مقرر شد همکاریهای مشترک میان فدراسیون والیبال و سازمان بهزیستی کشور توسعه پیدا کند.