سخنگوی ارتش: در صورت حماقت مجدد دشمن، جبهه‌های جدیدی علیه آنها خواهیم گشود

فرارو سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:42
سخنگوی ارتش گفت: حضور مردم در اجتماعات شبانه در سطح کشور، عامل مهمی در شکست طرح دشمن و ارتقاء روحیه و انگیزه نیروهای مسلح ایران است.

 امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اجتماع مردمی در میدان ولیعصر (عج) تهران، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در خیابان‌ها، اظهار کرد: حضور مردم در اجتماعات شبانه در سطح کشور، عامل مهمی در شکست طرح دشمن به شمار رفته و همزمان یکی از اصلی‌ترین عوامل برای ارتقاء و تقویت روحیه و انگیزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: دشمن با ترور فرمانده معظم کل قوا و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح تصور می‌کرد که می‌تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را به خیال خود ساقط کرده و در نهایت نیز به هدف اصلی خویش که تجزیه ایران است، دست یابد، اما مردم بصیر و انقلابی ایران برانگیخته شدند و با حضور حماسی خود در خیابان‌ها موجب شکست دشمن و تقویت توان نیروهای مسلح شدند.

اکرمی‌نیا تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوره آتش بس را به منزله دوران جنگ تلقی کرده و از این فرصت برای تقویت توان رزمی خود استفاده کرده است.

او بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران محاصره‌پذیر و قابل شکست نیست. اگر دشمن حماقت کند و مجدداً در دام صهیونیست‌ها گرفتار شود و دست به تجاوزی دیگر به ایران عزیز ما بزند، با ابزارها و شیوه‌های جدید جبهه‌های جدیدی را علیه آنها خواهیم گشود.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه دشمن، احترام به ملت ایران و رعایت حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.