روبیو: چینی‌ها متعهد به رای به قطعنامه تنگه هرمز نشدند

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 09:34
وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما قطعنامه‌ای در سازمان ملل داریم، خیلی برای آن تلاش می کنیم. امیدواریم چینی‌ها به آن رای بدهند.

مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا، ادعا کرد: چین، با ترامپ مخالف نظامی‌گری در تنگه هرمز و تعیین عوارض در تنگه است.

وی گفت: خوب است که در این زمینه اتحاد یا توافق داریم. حالا ما در مورد آن چه خواهیم کرد؟ ما قطعنامه‌ای در سازمان ملل داریم... خیلی برای آن تلاش می کنیم. امیدواریم چینی‌ها به آن رای بدهند. چینی ها متعهد به رای به آن نشده اند، نمی دانم شاید [نظرشان] پس از جلسات امروز تغییر کند"

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.