اینفانتینو: گرانی بلیت‌های جام جهانی؟ در آمریکا منطقی است!

خبرورزشی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:30
رئیس فیفا در واکنش به انتقادها از قیمت بالای بلیت‌های جام جهانی ۲۰۲۶، از سیاست قیمت‌گذاری دفاع کرد و با اشاره به بازار آمریکا، گران بودن بلیت‌ها را طبیعی دانست.

رئیس فیفا در برابر موج گسترده انتقادها درباره قیمت بالای بلیت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ از سیاست این نهاد دفاع کرد و گفت این قیمت‌ها با توجه به شرایط بازار آمریکا منطقی است.

جانی اینفانتینو با اشاره به اینکه ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سرگرمی جهان را دارد، تاکید کرد: در این کشور حتی تماشای برخی مسابقات ورزشی دانشجویی هم هزینه‌ای کمتر از ۳۰۰ دلار ندارد، بنابراین قیمت بلیت‌های جام جهانی در چنین بازاری قابل توجیه است.

او همچنین به موضوع بازار سیاه و بازفروش بلیت‌ها در آمریکا که از نظر قانونی آزاد است، اشاره کرد و گفت: اگر قیمت بلیت‌ها در ابتدا پایین تعیین شود، دلال‌ها آن‌ها را با نرخ‌های بسیار بالاتر به فروش می‌رسانند.

اینفانتینو از هواداران خواست بیش از حد روی قیمت‌های نجومی در بازار غیررسمی تمرکز نکنند.

رئیس فیفا در گفت‌وگو با ESPN نیز اظهار داشت: اگر کسی بلیت فینال را برای بازفروش با قیمت ۲ میلیون دلار آگهی می‌کند، اولاً به این معنا نیست که آن بلیت واقعاً ۲ میلیون دلار می‌ارزد و ثانیاً به این معنا هم نیست که حتماً خریداری برای آن پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: شوی جدید اینفانتینو؛ افشاگری تازه از سال‌های فساد سپ بلاتر/ فیفا را از ویرانه‌ها بیرون کشیدیم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.