آغاز پخش سریال چینی «رقابت برادران»؛ از ۴ خرداد

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:28
سریال تلویزیونی «رقابت برادران» به کارگردانی «زو جیچنگ» و «لیو فانگ»، محصول سال ۲۰۲۰ چین، از چهارشنبه ۴ خرداد ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.

آغاز پخش سریال چینی «رقابت برادران» ؛ از چهارشنبه ۴ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مجموعه «رقابت برادران» محصول سال ۲۰۲۰ کشور چین است که در گونه ووشیا (رزمی) و ماجراجویی، داستان دو برادر دوقلو را روایت می‌کند که از کودکی از هم جدا می‌شوند و سال‌ها بعد بدون اطلاع از نسبت خود، درگیر توطئه‌ای انتقام‌جویانه می‌شوند.

«هو یی تیان»، «چن ژی‌یوان»، «لیانگ جیه»، «لیانگ جینگ‌شیان»، «لیو یاپوس» و «وانگ ژی‌هان» بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خلاصه داستان از این قرار است که دو برادر دوقلو به نام‌های «جیانگ شیائویو» (یویور) و «هوا ووکوئه» از هم جدا می‌شوند.

یویور در دره تبهکاران بزرگ می‌شود تا شیطانی زیرک باشد و برادرش در قصر ییهوا به عنوان یک جنگجوی اخلاق‌گرا و سرد پرورش می‌یابد.

آنها بدون آگاهی از نسبت خویشاوندی، در مسیر انتقام‌گیری از مرگ والدینشان با یکدیگر روبه‌رو شده و مبارزه می‌کنند.

«رقابت برادران» در ۴۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، هر شب ساعت ۲۳ پخش و ساعت ۱۱ صبح روز بعد از شبکه تهران سیما بازپخش می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.