شهباز شریف هم عازم چین می‌شود

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:18
نخست وزیر پاکستان، با تمرکز بر تعمیق روابط با چین به زودی عازم پکن می‌شود.

وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد شهباز شریف نخست‌وزیر این کشور از ۳ تا ۶ خرداد (۲۳-۲۶ می) به پکن می‌رود. نخست‌وزیر پاکستان در جریان این سفر در مجمع تجاری در ۲۴ می شرکت می‌کند. 

به گزارش ایسنا، وی در ادامه گفت: « هم‌چنین این سفر در آستانه هفتاد و پنجمین سال روابط دیپلماتیک دو کشور برگزار می شود و بر تعمیق روابط متمرکز است.»

​تمرکز بر فاز جدید همکاری‌ها در حوزه‌های هوش مصنوعی، کشاورزی مدرن و شهرهای هوشمند،‌ تداوم رایزنی‌ها درباره میانجی‌گری پاکستان میان ایران و آمریکا با مشارکت چین از جمله دیگر برنامه‌ها و دستور کار این مقام عالی پاکستان در سفر به پکن است.

​این سفر در حالی انجام می‌شود که چین این روزها میزبان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.