
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تالار هنر پس از اتمام عملیات بازسازی، با استقبال مخاطبان بازگشایی شد. در سه شب نخست از برنامههای بازگشایی این مجموعه، میزان حضور تماشاگران فراتر از ظرفیت پیشبینیشده بود که نشان از اشتیاق بالای مخاطبان برای بازگشت به این فضای هنری دارد.
در جریان این اجراها، تالار هنر میزبان چهرههای هنری همچون اتابک نادری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید گلی، مریم کاظمی، حسین فدایی حسین و مجید مجیدی مدیر مرکز تولیدات ادبی و هنری حوزه کودک و نوجوان، به تماشای نمایش «آرزوی بزرگ» نشستند.
در کنار این استقبال گسترده از سوی هنرمندان و مخاطبان، تالار هنر با رویکردی انسانی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از خانوادههایی که در پی حوادث اخیر و جنگ تحمیلی سوم، در هتلها اقامت دارند و دچار آسیب دیدهاند، دعوت کرد. مدیریت تالار هنر با در نظر گرفتن شرایط ویژه و تسهیلات خاص برای حضور این خانوادهها در اجراها، تلاش کرد تا بخشی از آرامش و شادی را به آنها هدیه دهد.