تهران دوباره لرزید/ زلزله ۴.۵ ریشتری و پس‌لرزه‌های ۲.۶ و ۱.۷ ریشتری

رکنا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 01:03
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر شامگاه دوشنبه تهران و شهرهای اطراف را لرزاند؛ زلزله‌ای که دقایقی بعد با دو پس‌لرزه ۲.۶ و ۱.۷ ریشتری همراه شد و نگرانی ساکنان پایتخت را افزایش داد.
تهران دوباره لرزید/ زلزله ۴.۵ ریشتری و پس‌لرزه‌های ۲.۶ و ۱.۷ ریشتری

به گزارش خبرنگار رکنا،  زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر شامگاه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تهران و برخی شهرهای اطراف را لرزاند.

این زلزله ساعت ۲۳:۴۶ به وقت محلی رخ داد و لرزش آن در مناطق مختلف پایتخت به‌ویژه شرق و مرکز تهران احساس شد.

بر اساس اعلام مراکز لرزه‌نگاری، کانون زلزله در ۳۵ کیلومتری شرق تهران و ۲۹ کیلومتری شمال‌ـ‌شمال‌شرقی قرچک ثبت شده است. عمق این زمین‌لرزه ۳۵ کیلومتر اعلام شده است.

همچنین دقایقی پس از زلزله اصلی، دو پس‌لرزه به بزرگی ۲.۶ و ۱.۷ ریشتر در همان محدوده به ثبت رسید.

تا لحظه انتشار این خبر، گزارشی از خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده و دستگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.