اهدای دستگاه ۲ میلیارد ریالی خیر به بیمارستان هشتگرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:59
هشتگرد _ یک خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت، یک دستگاه انکریواتر آزمایشگاهی به ارزش ۲ میلیارد ریال را به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هشتگرد اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این دستگاه از تجهیزات کلیدی و کاربردی در بخش‌های آزمایشگاهی به‌ویژه در حوزه میکروبیولوژی محسوب می‌شود که نقش مؤثری در بهبود سرعت، دقت و کیفیت آزمایش‌ها دارد.

استفاده از این تجهیزات می‌تواند به کاهش خطاهای احتمالی، افزایش استانداردهای تشخیصی و ارائه خدمات علمی‌تر و مطمئن‌تر به بیماران کمک شایانی کند.

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هشتگرد با قدردانی از این اقدام ارزشمند، تأکید کردند که حضور خیرین حوزه سلامت در شهرستان ساوجبلاغ، نقشی تعیین‌کننده در توسعه زیرساخت‌ها، جبران کمبود تجهیزات تخصصی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.