دلیل سفر عراقچی به هند چیست؟

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:20
وزیر امور خارجه ایران ضمن حضور در نشست وزرای امور خارجه عضو بریکس با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند نیز دیدار می‌کند.

فرارو- سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس به دهلی‌نو سفر می‌کند.

به گزارش فرارو، وزیر امور خارجه در این سفر ضمن شرکت در نشست وزرای خارجه بریکس که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت، به ریاست هند و با تمرکز بر ثبات منطقه‌ای، همکاری چندجانبه و تاب‌آوری اقتصادی برگزار می‌شود، با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند و سایر وزرا و مقام‌های شرکت کننده در این نشست گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

این نشست، مقدمه‌ای برای هجدهمین اجلاس سران بریکس است که قرار است در شهریور امسال در دهلی نو به ریاست هند برگزار شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.