«لذت فوتبال»، «قهرمان ایران» و «تهران ۲۰»، از قاب تلویزیون

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:13
«لذت فوتبال»، با پخش دیدار اتلتیکو مادرید و اوساسونا، «قهرمان ایران»، با حضور قهرمان و ملی پوش ووشو و ملی پوش و قهرمان وزنه برداری و «تهران ۲۰»، با بررسی پرونده مسکن و سالروز دیدار رهبر شهید از کردستان، پخش می‌شود.

برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  اوساسونای رده یازدهمی و اتلتیکو مادرید رده چهارمی امشب به مصاف هم می‌روند.

شبکه ورزش در چارچوب رقابت‌های هفته ۳۶ لالیگای اسپانیا ۲۶ـ۲۰۲۵، از ساعت ۲۳، دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و اوساسونا را با گزارشگری اختصاصی و به صورت زنده در قالب برنامه «لذت فوتبال» پوشش خواهد داد.

اتلتیکومادرید از ۳۵ بازی با کسب ۶۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول و اوساسونا با همین تعداد بازی و ۴۲ امتیاز در رده چارم جدول است.

برنامه

زهرا کیانی قهرمان و ملی پوش کشورمان و علی اکبر غریب شاهی قهرمان پاراوزنه برداری، امشب با حضور در استودیوی برنامه زنده «قهرمان ایران» شبکه ورزش با مخاطبان این شبکه صحبت می‌کنند.

این برنامه از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علی اکبر غریب شاهی ملی پوش دسته ۱۰۷ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری و دارنده مدال طلا و نقره در میادین مختلف وزرش بین المللی و هچنین زهرا کیانی بانوی قهرمان و افتخارآفرین ورزش ووشو و صاحب مدال‌های و رنگارنگ در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

برنامه زنده «قهرمان ایران»، به تهیه کنندگی محسن رسولی و اجرای مشترک مهدی توتونچی و زهرا محمودوند، باهدف پاسداشت برترین ورزشکاران جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و شهدای ورزشکار جنگ رمضان، از ۱۵ اردیبهشت از شبکه ورزش در حال پخش است.

برنامه

بررسی پرونده مسکن پس از جنگ تحمیلی سوم و سالروز دیدار رهبر شهید از استان کردستان، موضوع گفت‌وگوی برنامه امشب «تهران ۲۰» است.

«عباس صوفی»، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در بخش نخست برنامه به بررسی پرونده مسکن به‌ویژه پس از جنگ تحمیلی سوم خواهد پرداخت.

در بخش دوم برنامه، «داود بیگی‌نژاد»، نایب‌رئیس اتحادیه مشاورین املاک، میهمان برنامه خواهد بود تا به بررسی افزایش قیمت رهن و اجاره بها و میزان معاملات در هفته‌های اخیر بپردازد.

همچنین «محسن بیگلری»، نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، به صورت تلفنی میهمان برنامه خواهد بود تا به مناسبت سالروز دیدار رهبر شهید از استان کردستان گفت‌و‌گو کند.

برنامه «تهران ۲۰»، کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه تهران، به تهیه‌کنندگی «مجتبی احمدی» و با اجرای «علی مروی» و «محمدرضا سلمانی»، شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.