انیمیشن های لگو هم خلاقانه بود هم توجه مردم را جلب می کرد + ویدئو | توضیحات یکی از سازندگان جوان انیمیشن‌های لگویی

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:59
مهدی همت از سازندگان انیمیشن‌های لگویی درباره جزئیات ساخت این انیمیشن‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی همت گفت: من اسمم مهدی همت است. یک ایرانی آمریکایی هستم که درآمریکا زندگی می‌کنم. من می‌خواهم وقتی که بچه‌هایم بزرگ شدند و از من پرسیدند وقتی جنگ شد شما چکار کردی بتوانم یک جواب واقعی به آنها بدهم.

می خواستیم بگوییم بانمکیم...از شما هم بامزه تریم + ویدئو | نگفتیم با سپاه پاسداران کار می کنیم | اولین مصاحبه با یکی از سازندگان انیمیشن های لگویی

وی ادامه داد: بعد از حمله به مدرسه میناب و شهادت رهبر ما، امام خامنه ای خیلی ناراحت شدم. میخواستم راهی پیدا کنم تا حقیقت و خبرها را به مردم نشان بدهم. از انیمیشن های لگو شروع کردم چون هم خلاقانه بود هم می توانست توجه مردم را جلب کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.