
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا یوسفی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران در مسابقههای قهرمانی آسیا درباره بازگشت رسمی خود به میادین در هند گفت: اردوهای ما بعد از تاخیر بیش از یک ماه به علت جنگ از ۸ فروردین آغاز شد. خوشبختانه با شرایطی که فدراسیون بعد از آغاز جنگ مهیا کرد توانستیم به تمرینات برگردیم و اردوی خوبی هم در این مدت پشت سرگذاشتیم.
ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری افزود: تقریبا با آمادگی نسبی وارد مسابقهها میشوم ولی تلاش میکنم وزنههای خوبی بزنم تا شرمنده مردم نشوم.
یوسفی عنوان کرد: رقیب اصلی من همان طور که میدانیم گورمیناسیان بحرینی است. طبق لیستی که بررسی کردم او مهمترین رقیب به شمار میرود.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: با توجه به مصدومیتی که دو سال پیش داشتم حضور در مسابقه برای من مهمترین نکته است. از آن مصدومیت تا به حال هیچ مسابقهای نرفتم و برای دوباره رفتن روی صحنه رقابتها میروم تا بتوانم در رقابتهای مهم آینده پرقدرت ظاهر شوم.
یوسفی افزود: استرس آسیب دیدگی دوباره را ندارم و اصلا به این مسائل فکر نمیکنم، اما میدانم یکسری درد و اذیتها در این دوره طبیعی است تا رباط و مفصلهای جایگزین به پختگی کامل برسند و دردها از بین بروند.