سرمربی تیم ملی وزنهبرداری گفت: هدفمان این است که پس از ۲ سال مصدومیتِ علیرضا یوسفی، او را در شرایط مسابقه قرار دهیم.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بهداد سلیمی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در آستانه اعزام تیم ایران به هند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، درباره وضعیت تیم و نفرات اعزامی توضیحاتی ارائه داد.
وی اظهار داشت: در این رقابتها با علیرضا یوسفی و علیرضا نصیری شرکت میکنیم. هدفمان این است که بعد از ۲ سال مصدومیت علیرضا یوسفی او را در شرایط مسابقه قرار دهیم. درنظر داریم تجربه مسابقات علیرضا نصیری را هم بالا ببریم تا در بازیهای آسیایی و جهانی با او پختهتر عمل کنیم.
سرمربی تیم ملی گفت: پس از اتفاقاتی که رخ داد اردویمان را ۸ فروردین با ۶ نفر آغاز کردیم و اکنون تعداد ورزشکاران به ۱۱ نفر رسیده است. درباره وضعیت سلامت وزنهبرداران هم باید بگویم که مصدومیت جزئی از ورزش است، اما هیچ آسیب دیدگی جدی نداریم و مشکل خاصی نیست.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.