۲ رام قطار چینی آماده ورود به کشور

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: واگن‌های مترو وارداتی از چین آماده تحویل هستند اما به علت برخی مسائل ، حمل آن به سمت ایران به تعویق افتاده است.

۲ رام قطار چینی آماده ورود به کشوربه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سید محمد آقامیری در خصوص واردات واگن‌های مترو از چین، اظهار کرد: دو رام قطار پیش از پایان سال ۱۴۰۴ آماده تحویل بود، اما به دلیل شرایط دریایی در جنوب کشور، حمل آن متوقف شده است.
وی افزود: به محض آرام شدن شرایط در جنوب کشور، حمل این ۲ رام از چین انجام خواهد شد و ظرف ۴۰ روز بعد از آن به ایران می‌رسد.
آقامیری با تأکید بر اینکه بر اساس توافق صورت گرفته، ساخت رام‌های قطار در چین در حال انجام است، یادآور شد: بر مبنای این تواقف قرار بر این بود از اواخر خردادماه امسال، واگن‌های مترو به تدریج وارد کشور شود.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرد: این رام‌ها در قالب فاینانس خریداری شده و ۱۵ درصد پیش‌پرداخت نیز از مدت‌ها قبل صورت گرفته است؛ این اقدام بر اساس تعهدات دولت و پیگیری‌های شهرداری تهران انجام شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.