کشیده شدن ترمز ۱۸۹ خودرو شوتی در کردستان

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
فرمانده انتظامی استان کردستان از اجرای طرح ۷۲ ساعته ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با خودرو‌های شوتی در سطح استان خبر داد.

کشیده شدن ترمز ۱۸۹ خودرو شوتی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی گفت: این طرح با هدف پیگیری مطالبات مردمی و مقابله با قاچاقچیان و خودرو‌های شوتی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود:در جریان این عملیات، تعداد ۱۸۹ دستگاه خودرو شوتی توقیف، ۲۵ نفر قاچاقچی دستگیر و بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: استمرار این طرح‌ها بخشی از برنامه‌های فراجا برای افزایش امنیت اجتماعی و حفاظت از حقوق مردم است و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات مربوط به قاچاق کالا و خودرو‌های شوتی را از طریق سامانه‌های ارتباطی پلیس به اطلاع برسانند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.