تبدیل محور سپیده شمالی به گذر بیست متری در منطقه ۱۸

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
با رفع بخش دیگری از معارضان ملکی در منطقه ۱۸؛ عملیات تبدیل محور سپیده شمالی به گذر بیست متری کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مدیریت شهری منطقه ۱۸ در ادامه اجرای طرح‌های رفع معارضین ملکی اولویت دار؛ عملیات تعریض وتبدیل محور سپیده شمالی به گذر بیست متری را آغاز کرد.
این محور قدیمی از جمله معابر پرتردد واقع در محله بهداشت بوده که طرح تبدیل آن به گذر بیست متری با وجود تعداد ۶ ملک معارض مسکونی و تجاری در سنوات گذشته نیمه کاره باقی مانده و در این دوره مدیریت شهری از سر گرفته شده است.
طی این عملیات یک باب واحد مسکونی به مساحت ۸۹ متر مربع تملک و بخشی از تعهدات اولویت دار امسال به انجام رسید.
با انجام کامل این عملیات و بعبارتی تملک و تخریب تعداد ۶ ملک مسکونی و تجاری معارض، محور سپیده شمالی به گذری بیست متری تبدیل و تردد وسائط نقلیه با سهولت بیشتری انجام می‌شود.
پیش از این نیز تعداد قابل توجهی از املاک معارض واقع در محور‌های بزرگراهی آیت ا... سعیدی، حاشیه باغ راه حضرت زهرا (س)، شهیدان زندیه، میر هاشم، مهر و پیروزی تملک شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.