
به گزارش خبرنگار انرژی خبرگزاری صداوسیما؛ عباس علی آبادی وزیر نیرو در آیین افتتاح این ناوگان از مسئولان مربوط خواست که در نقاط مختلف شهر، برق لازم را برای شارژ خودروهای برقی و حتی تلفنهای همراه مردم فراهم کنند، که اینکار میتواند در پای تیرهای برق هم فراهم شود.
وزیر نیرو در جمع مدیران روابط عمومی وزارت نیرو از مردم خواست مصرف انرژی را مدیریت کنند و از روابط عمومی های دستگاههای مربوط خواست در تبیین این موضوع از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
وزیر نیرو تاکید کرد که خوش مصرف های آب و برق تشویق می شوند و برای بد مصرف ها محدودیت به وجود خواهد آمد.
وی با قدرشناسی از تلاشهای انجام شده در تولید انرژی و با توجه به شرایط جنگ و آثار آن ، ابراز امیدواری کرد که با کمک و همراهی مردم ، مشکلی در تامین انرژی مردم در تابستان پیش رو پیش نیاید.
علی آبادی گفت: دستاوردهای صرفه جویی در مصرف برق و آب در استانها و مناطقی که صرفه جویی می کنند مصرف خواهد شد و خوش مصرفها نیز به اشکال مختلف تشویق می شوند.
ر این مراسم جمعی از مسئولان روابط عمومی و خانواده های شهدای وزارت نیرو در جنگ رمضان سخن گفتند.
همچنین در ادامه این مراسم، وزیر نیرو از کتابهای مرتبط با عملکرد وزارت نیرو در جنگ رمضان رونمایی کرد.
درحال تکمیل....