توضیح سخنگوی دولت درباره احتمال افزایش مستمری بازنشستگان/ در حال بررسی است/همه آن چیزهایی که شدنی باشد، انجام خواهد شد

اقتصادنیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 12:47
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت درباره افزایش مستمری بازنشستگان تاکید کرد: می‌دانیم که طبیعتاً کسانی که ۳۰ سال کار کردند یقیناً امروز نباید دغدغه‌های دیگری جز فضای لذت بردن از فرصت بازنشستگی خود را داشته باشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت درباره افزایش مستمری بازنشستگان گفت: دولت همان‌طور که بارها اعلام کرده است، موضوع عدالت محوری را به عنوان رویکرد اصلی خود به رسمیت می‌شناسد و همیشه هم قدردان زحمات بازنشستگان عزیز هستیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: می‌دانیم که طبیعتاً کسانی که ۳۰ سال کار کردند یقیناً امروز نباید دغدغه‌های دیگری جز فضای لذت بردن از فرصت بازنشستگی خود را داشته باشند. در همین راستا موضوعات در حال بررسی است و طبیعتاً همه آن چیزهایی که شدنی باشد و توان تحقق آن وجود داشته باشد، انجام خواهد شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.