پایان «عشق در انفرادی» مسعود کیمیایی

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 09:01
فیلمبرداری جدیدترین اثر مسعود کیمیایی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، فیلمبرداری «عشق در انفرادی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی سال گذشته آغاز و حدود ۴۰ درصد فیلمبرداری آن انجام شد. با حمله امریکا و اسرائیل به ایران و آغاز جنگ، پروژه نیمه‌کاره ماند تا اول اردیبهشت‌ که فیلمبرداری از سر گرفته شد.

طبق پیگیری ایسنا، فیلمبرداری این پروژه تمام شده و به زودی مراحل پست‌پروداکشن و تدوین آن آغاز خواهد شد.

در این فیلم که گفته می‌شود همان حال و هوای فیلم‌هایی کیمیایی را با یک قصه معاصر و روز دارد، سارا بهرامی، حسن پورشیرازی، پولاد کیمیایی، حامد کمیلی و نرگس محمدی بازی می‌کنند.

«عشق در انفرادی» سی‌ویکمین فیلم مسعود کیمیایی است که ۶ سال پس از «خائن‌کشی» ساخته می‌شود.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.