پیشنهاد کشور ثالث توسط آمریکا برای انتقال اورانیوم ایران

نامه نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 07:17
الجزیره نوشت: آمریکا خواستار دریافت اورانیوم با غنای بالای ایران شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منبع ایرانی به الجزیره:️واشنگتن در پیشنهاد خود خواستار دریافت ذخایر اورانیوم با غنای بالا (۶۰ درصد) شده است.

به نقل از انتخاب، منبع ایرانی به الجزیره:️واشنگتن در پیشنهاد خود خواستار دریافت ذخایر اورانیوم با غنای بالا (۶۰ درصد) شده است.

️واشنگتن انتقال ذخایر اورانیوم با غنای بالا به روسیه را رد کرده و کشور ثالثی را برای انتقال آن پیشنهاد داده است.

️ایران انتقال ذخایر اورانیوم خارج از خاک خود را رد کرده و آماده است تا آن را با نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رقیق کند.

️ایران آماده است تا ذخایر اورانیوم با غنای بالا را به سطح ۳.۷ درصد و ۲۰ درصد کاهش دهد.

️واشنگتن خواستار توقف غنی‌سازی اورانیوم به مدت بیست سال شده و ایران آن را رد کرده است.

️واشنگتن پیشنهاد پرداخت جریمه به ایران بابت خسارات جنگ را رد کرده است.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.