انفجار امروز اراک یک کشته بر جای گذاشت

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 20:11
فرماندار اراک گفت: حادثه انفجار ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در خیابان جهانگیری اراک تاکنون یک کشته برجای گذاشته است.

به گزارش خبرآنلاین،فرماندار اراک گفت: حادثه انفجار ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در خیابان جهانگیری اراک تاکنون یک کشته برجای گذاشته است.

ایرنا در خبری نوشت:عبدالرضا حاج‌علی بیگی  افزود: این حادثه ظهر امروز دوشنبه اتفاق افتاد و دقایقی پیش پیکر مردی ۳۱ ساله از زیر آوار بیرون کشیده شد و تلاش و جستجو همچنان تا آواربرداری کامل وجود دارد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانی تا این لحظه علت حادثه را نشت گاز اعلام کرده و عملیات جستجوی مجروحان یا جانباختگان احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرماندار اراک عنوان کرد: اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا اعلام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.