دمای این شهرها به بالای ۴۰ درجه رسید| ثبت دمای ۴۵ درجه در ۲ شهر

همشهری آنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 18:56
امروز، ۲۱ اردیبهشت دو شهر در استان سیستان و بلوچستان رکورد گرمترین نقاط ایران را شکستند؛ نیکشهر و راسک با ثبت دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین نقاط ایران شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، علاوه بر نیکشهر و راسک، ‌ در سیستان و بلوچستان دمای شهرهای دیگری هم بالای ۴۰ درجه بود؛ بمپور(۴۴ درجه سانتیگراد بالای صفر)، ایرانشهر(۴۳)، ‌سرباز(۴۱ درجه)، سراوان(۴۱) و میرجاوه(۴۰).

در استان هرمزگان سه نقطه جزو گرمترین‌ها بودند. بدین ترتیب، رودان با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد بالای صفر، بستک با دمای ۴۲ درجه و سردشت بشاگرد با دمای ۴۰ درجه این سه نقطه گرم هرمزگان بودند.

در این روز دمای هوای اهواز در استان خوزستان به عدد ۴۲ درجه بالای صفر رسید.

همچنین عنبرآباد با ثبت دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کهنوج، جیرفت و شهداد با دمای ۴۰ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان کرمان در این روز بودند.

در استان بوشهر عسلویه و بندر دیر با ثبت دمای ۴۱ درجه بالای صفر در فهرست گرمترین نقاط ایران حضور دارند. در استان فارس نیز شهرستان لامرد دمای ۴۱ درجه بالای صفر را تجربه کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.