برای تلویزیونی که نمی‌خواستم از من پول گرفتند + ویدئو | روایت مهدیه اسفندیاری از دوران زندان در فرانسه

همشهری آنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 14:51
مهدیه اسفندیاری، شهروندی که در فرانسه گروگان گرفته شده بود گفت: برای تلویزیونی که نمی‌خواستم از من پول گرفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت: از منِ زندانی برای تلویزیون پول می‌گیرند ولی شبکه‌های مختلف، رایگان برای ایرانی ها برنامه می سازند. برای تلویزیون ماهیانه ۱۴ یورو و ۵۰ سنت از حسابم برداشت می‌کردند. من تلویزیون را درخواست نکرده بودم. اصلا نمی خواستم که تلویزیون داشته باشم برایم مهم نبود.

اصلا غذای حلال نداشتند! + ویدئو | روایت تکان‌دهنده مهدیه اسفندیاری از وضعیت زندان فرانسه

اولین تصاویر از مهدیه اسفندیاری پس از آزادی از زندان | ویدئو

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.