آخرین وضعیت تیم‌ملی وزنه‌برداری پیش از قهرمانی آسیا

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 12:34
سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه اعزام تیم ملی وزنه‌برداری ایران به هند برای حضور در قهرمانی آسیا بهداد سلیمی سرمربی تیم ملی درباره وضعیت تیم و نفرات اعزام توضیحاتی ارائه داد.

سلیمی در این خصوص، گفت:‌ در این رقابت‌ها با علیرضا یوسفی و علیرضا نصیری شرکت می‌کنیم و هدفمان این است که بعد از ۲ سال مصدومیت علیرضا یوسفی او را در شرایط مسابقه قرار دهیم. در نظر داریم تجربه مسابقات علیرضا نصیری را هم بالا ببریم تا در بازی‌های آسیایی و جهانی با او پخته تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که رخ داد اردویمان را از ۸ فروردین با ۶ وزنه بردار آغاز کردیم و الان تعداد نفرات به ۱۱ نفر رسیده است.سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره وضعیت سلامت وزنه برداران هم باید گفت که مصدومیت جزئی از ورزش است اما هیچ آسیب دیدگی جدی نداریم و مشکل خاصی نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.