واکنش مدیرعامل باشگاه لیگ برتری به واگذاری

خبرورزشی دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:25
مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت: از واگذاری باشگاه بی‌خبرم، بدهی نداریم و به دنبال مجوز حرفه‌ای هستیم.

محمد رجائیان درباره انتشار اخباری مبنی بر واگذاری قریب‌الوقوع باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: طبیعی است که مشکلاتی به دلیل جنگ به وجود آمده و شرایط هم سخت‌تر شده، اما از این مسئله (واگذاری باشگاه) اطلاع ندارم.

وی در مورد وضعیت فعالیت‌های باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: فوتبال شرایط فورس ماژور (اضطراری) دارد و باشگاه آلومینیوم نیز همچنان فعال است. فعالیت عمرانی باشگاه ادامه دارد. تیم‌های مختلف آلومینیوم در مسابقات حضور دارند و تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره تلاش‌های سران این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: ما بدهی نداریم و کمیته وضعیت فدراسیون در این باره نامه داده است. به دنبال مجوز حرفه‌ای هستیم و آخرین مراحل کار را سپری می‌کنیم.

تیم آلومینیوم با کسب ۲۲ امتیاز در ۲۲ دیدار از مسابقات لیگ برتر فوتبال، جایگاه چهاردهم جدول رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: ۱۴ تیم لیگ برتری قید ادامه مسابقات را زدند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.