بهاره افشاری از فضای عجیب صداوسیما گفت/ عزت‌الله ضرغامی تایید کرد

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:01
بهاره افشاری، بازیگر سینما و تلویزیون در یک تاک‌شو، خطاب به عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما از فضای عجیب این سازمان تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرارو با انتشار بخشی از ویدئویی از یک تاک‌شو با حضور بهاره افشاری، بازیگر و عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صداوسیما نوشت:

«بهاره افشاری، بازیگر سینما و تلویزیون در یک تاک‌شو به نام «منشور» که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، خطاب به عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما از فضای عجیب این سازمان روایاتی تعریف کرد.» 

هم‌زمان که بهاره افشاری در حضور عزت‌الله ضرغامی از دشواری‌های ورود فیزیکی به سازمان صداوسیما به‌ویژه برای زنان می‌گوید تصویری از بازی او در سریال «او یک فرشته بود» پخش می‌شود. یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور که رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد. عزت‌الله ضرغامی از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۹۳ ریاست سازمان صداوسیما را برعهده داشت. با این حال، آن‌طور که دیده می‌شود با صحبت‌های بهاره افشاری موافق است که آن حد از سخت‌گیری، محصول زیاده‌روی و بوده است. 

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.