رکنا: ویدیویی از مهدیس نظری، دانشآموز ۱۱ ساله مدرسه «شجره طیبه» میناب، تصویری تکاندهنده از دختری را ثبت کرده که تنها ساعاتی بعد، در جریان حمله به مدرسه، جان خود را از دست داد؛ روایتی که حالا به نماد یک صبح ناتمام تبدیل شده است.
به گزارش رکنا،مهدیس نظری، دانشآموز ۱۱ ساله، کودکی که سالهای زندگیاش را در کنار رنج بیماری سخت مادرش و امید به فردایی روشنتر گذرانده بود، در حادثهای تلخ در صبح روز وقوع، در مدرسه «شجره طیبه» میناب جان خود را از دست داد.
ساعت ۸ صبح، آخرین تصویر از او در ذهن خانواده مانده است؛ آخرین بغل، و بوی تلِ موهایی که در آغوش مادر جا ماند، بهعنوان آخرین خاطره یک خداحافظی ناتمام.
مهدیس با تب و قرص استامینوفن راهی مدرسه شده بود؛ با همان دنیای کوچک کودکانهاش، برای نوشتن مشق و ادامه رؤیاهایی که هنوز آغاز نشده بود.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.