لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پیش از دیدار تیمش مقابل کوزوو در رقابتهای انتخابی جام جهانی یک ساعت در آسانسور حبس شده بود.
لوئیس انریکه و تعدادی از دستیارانش روز چهارشنبه بیش از نیم ساعت در آسانسور هتل محل اقامت تیم ملی اسپانیا حبس بودند تا بالاخره اعضای بخش فنی و خدماتی هتل موفق شدند سرمربی تیم ملی اسپانیا را از این دردسر بیرون بیاورند.
اعضای کادر فنی تیم ملی اسپانیا نتوانستند همراه سایر نفرات راهی ورزشگاه شوند و با تأخیر به وسیله یک خودروی شخصی خودشان را به استادیوم رساندند. با این وجود حادثه آسانسوری تأثیری در عملکرد اسپانیا نداشت و شاگردان انریکه با نتیجه 3 بر یک در این بازی پیروز شدند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.