آتش سوزی در حیدرآباد هند ۱۷ کشته برجای گذاشت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:50
دستکم هفده نفر در پی آتش سوزی در حیدرآباد هند جان خود را از دست دادند.

آتش سوزی در حیدرآباد هند ۱۷ کشته برجای گذاشت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو، صبح امروز در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در ساختمانی در نزدیکی چارمنار، بنای نمادین حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا، دستکم ۱۷ نفر جان خود را از دست دادند.

در حالی که علت آتش‌سوزی هنوز تأیید نشده است، گمان می‌رود که اتصال کوتاه برق منجر به این فاجعه شده باشد.

یک مقام آتش‌نشانی گفت: آنها حدود ساعت ۶:۳۰ صبح تماسی دریافت کردند و به سرعت به محل حادثه رسیدند.

یازده ماشین آتش‌نشانی آتش را خاموش کردند و مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

منطقه‌ای که این حادثه در آن رخ داده، ردیفی از مغازه‌های جواهرفروشی دارد و بسیار نزدیک به میدان معروف چارمنار است.

پونام پراباکار، وزیر ایالت تلانگانا، گفت که اجساد پیدا و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند و دولت ایالتی به زودی اطلاعات کامل را به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.