آتش‌سوزی یک مجتمع کارگاهی در چهاردانگه استان تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:41
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش‌سوزی در یک مجتمع کارگاهی در چهاردانگه سبب مصدومیت یک آتش نشان شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بملکی در باره این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۴:۰۳ بامداد به اطلاع نیرو‌های آتش‌نشانی رسید و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی از تهران به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. نیرو‌های آتش‌نشانی چهاردانگه نیز در صحنه حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مجتمع شامل سه سوله به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع بود که در آنها مواد اولیه تولید عروسک و اسباب‌بازی مانند اسفنج، پارچه و پلاستیک ذخیره شده بود.

ملکی ادامه داد: هر سه سوله درگیر حریق شدند، سقف یکی از آنها کاملاً تخریب شد و دو سوله دیگر نیز در معرض فروپاشی قرار داشتند. آتش در حال گسترش به سوله‌های مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: یکی از آتش‌نشانان در این حادثه مصدوم و به عوامل اورژانس تحویل داده شد، اما خوشبختانه هیچ‌یک از کارگران و پرسنل حاضر در مجتمع دچار آسیب نشدند.

ملکی افزود: حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح، پس از خاموش شدن کامل آتش و انجام بخشی از لکه‌گیری، آتش‌نشانان تهران محل حادثه را به عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه تحویل داده و به ایستگاه‌های خود برگشتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.