مراکز اورژانس اجتماعی افزایش می‌یابد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:32
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مطابق برنامه هفتم مراکز اورژانس اجتماعی افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جواد حسینی افزود: سازمان بهزیستی روانشناسانه‌ترین دستگاه دولتی است که ۶ هزار روانشناس دارد که در ۳ هزار و ۵۰۰ مرکز آموزشی و توانبخشی فعالیت دارند. مراکز روانشناسی این سازمان در سراسر کشور توزیع شده است.
وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ مشاوره تلفنی رایگان می‌دهد و سال قبل یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشاوره تلفنی صورت گرفته است و نزدیک به ۳ میلیون نفر از این طریق مشاوره دریافت کرده‌اند.
حسینی ادامه داد: سامانه ۱۲۳ که همان اورژانس اجتماعی است در ۱۸۵ مرکز در کشور فعال است و بر اساس برنامه هفتم مراکز اورژانس اجتماعی در تمام شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت مستقر خواهد شد و تعداد این مراکز نیز افزایش می‌یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.