طوفان دیشب در استان تهران ۶ مصدوم برجا گذاشت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:30
اورژانس استان تهران اعلام کرد: بر اثر طوفان دیشب (سه شنبه، ۹ اردیبهشت) در استان تهران، سه نفر آقا و سه نفر خانم مصدوم شدند.

طوفان دیشب در استان تهران ۶ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ­اورژانس استان تهران اعلام کرد: کارشناسان اورژانس استان تهران مصدومان را به بیمارستان‌های شهدای یافت آباد، شهید سردار سلیمانی، شهدای هفت تیر، امام رضا و شهید مفتح منتقل کردند.

باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان و گردوخاک برای امروز در استان تهران، تمام ناوگان عملیاتی اورژانس، شامل پایگاه‌های جاده‌ای و شهری، در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) اورژانس استان تهران به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

همچنین اورژانس استان تهران اعلام کرد: ظرفیت پاسخگویی خطوط تلفن ۱۱۵ مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات و تعداد پرستاران و کارکنان این مرکز افزایش یافته تا شهروندان در شرایط اضطراری پشت خط نمانند، همچنین از مراکز درمانی و نهاد‌های امدادی دیگر درخواست شده است برای واکنش سریع به حوادث احتمالی در آماده‌باش باشند.

از شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به احتمال سقوط اشیا یا شاخه‌های درختان به دلیل وزش باد شدید، نکات ایمنی را رعایت کنند و از تردد غیرضروری در خیابان‌ها خودداری کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.