شمار جانباختگان بندر شهید رجایی به ۴۶ نفر رسید

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:28
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حادثه آتش سوزی در بندر شهید رجایی، ۴۶ نفر جان باختند و هزار و ۷۲ نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی مرخص شده‌اند و هنوز ۱۳۸ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری گفت: باتوجه به اینکه ­آتش نشانان از عصر دیروز کنترل آتش را در دست دارند، امروز درحال لکه گیری آتش در نقاط مختلف کانتینر‌ها هستند.

وی افزود: باتوجه به وزش باد و تغییر جهت آتش در بندر شهید رجایی، آتش نشانان در تلاشند تا با پایدار شدن شرایط جوی، آتش را کنترل کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هواپیمای نیروی هوافضای سپاه و هلیکوپتر نیروی دریایی و هلیکوپتر جمعیت هلال احمر درحال مهار آتش هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.