کنترل ۹۰ درصد از آتش سوزی در بندر شهید رجایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:29
مدیرعامل سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: عملیات خاموش کردن آتش در بندر شهید رجایی امشب پایان می‌پذیرد و ۹۰ درصد از آتش سوزی تحت کنترل است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدرت الله محمدی در ارتباط با شبکه خبر گفت: آتش‌سوزی در بندر شهید رجایی بزرگترین حادثه حریق در کشور بوده است و نیرو‌های ما توانستند در مدت زمان ۱۵ ساعت آتش سوزی را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه حتی یک نفر از نیرو‌های امدادی مصدوم نشدند، افزود:­در حال حاضر در عمق ۲۰۰ متری مرکز حریق هستیم، نیرو‌های امدادی از چهار جهت با شکافتن لایه‌ها در حال خاموش کردن آتش هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.