عیادت رئیس جمهور از مجروحان حادثه بندر شهید رجایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:27
رئیس جمهور در جریان سفر به بندرعباس، با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهر، از مجروحان حادثه اخیر در بندر شهید رجایی عیادت کرد.

رئیس جمهور از مجروحان حادثه بندر شهید رجایی عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت رئیس جمهور در جریان سفر به بندرعباس، با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهر، از مجروحان حادثه اخیر در بندر شهید رجایی عیادت کرد.

در این بازدید، رئیس جمهور ضمن حضور بر بالین تعدادی از مجروحان، در جریان آخرین وضعیت درمانی آنان قرار گرفت و با خانواده‌های آسیب‌دیدگان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 پزشکیان با ابراز همدردی با خانواده‌ها، بر لزوم تداوم مراقبت‌های درمانی تا بهبودی کامل مصدومان تأکید نمود.

رئیس جمهور همچنین با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان تقدیر کرد و ضمن خدا قوت به پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی، نقش آنان را در مدیریت این حادثه، حائز اهمیت دانست.

پزشکیان در پایان این بازدید، از درگاه خداوند متعال، برای مجروحان این حادثه، آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل کرد.

بر اساس گزارش مسئولان بیمارستان، از مجموع ۱۱۷ نفر مجروح بستری شده در پی حادثه بندر شهید رجایی در این بیمارستان، تاکنون حدود ۱۰۰ نفر تحت درمان قرار گرفته و پس از بهبودی، ترخیص شده‌اند و روند درمان سایر مصدومان نیز با جدیت ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.