رئیس جمهور وارد هرمزگان شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:27
رئیس جمهور به منظور بررسی آخرین وضعیت حادثه رخ داده در بندر شهید رجایی و مدیریت میدانی ابعاد مختلف این حادثه، وارد بندرعباس مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس جمهور وارد هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار هرمزگان، وزرای کشور و راه، رئیس سازمان هلال احمر و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.

رئیس جمهور پیش از فرود هواپیما، بازدیدی هوایی نیز از محل وقوع حادثه داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده، رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان که با حضور وزرا و مسئولان مربوطه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد تا ضمن استماع گزارش‌های میدانی، دستورات لازم برای تسریع در رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان، جبران خسارت‌ها و بازگرداندن شرایط عادی به بندر شهید رجایی را صادر کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.